Ο καθαρισμός του εστιατορίου σας είναι φυσικά πολύ σημαντικός, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να καθαρίστουν αμέσως, μπροστά στους καλεσμένους σας, και άλλα καλύτερα να τα αφήσετε μέχρι να φύγουν. Η καθημερινή λειτουργία ενός εστιατορίου απαιτεί δύσκολες εργασίες καθαρισμού και χωρίς την σωστή προετοιμασία μπορεί να υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις που θα αφήσουν αρνητικές εντυπώσεις στους καλεσμένους σας. Στο παρακάτω κείμενο θα αναφέρουμε τα τέσσερα κοινά λάθη που κάνουν πολλά εστιατόρια, για να σας βοηθήσουν να στη καλύτερη οργάνωση και στην αποφυγή αρνητικών εντυπώσεων. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός υπαλλήλου που κρατά ένα βουρτσάκι τουαλέτας ή ένα πανί καθαρισμού όταν μιλάει με έναν πελάτη. Το να κρατάτε «ακραία» βοηθήματα καθαρισμού υποδειλωνεί στο καλεσμένο σας οτι το εστιατόριο σας μπορεί να είναι καθαρό, αλλά όχι υγιεινό. Υπάρχει μια σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο. Και τα δύο είναι σημαντικά για να κάνετε καλεσμένους σας ευχαριστημένους, αλλά βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ τους. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να σκέφτεστε συνεχώς την κατάσταση από την πλευρά του πελάτη. Εάν μια δραστηριότητα καθαρισμού φαίνεται δυσάρεστη, κάντε το όταν οι πελάτες δεν είναι εκεί!
Καθαρισμός όλων στο τέλος της ημέρας
Δεν χρειάζεται να καθαρίσετε τα πάντα στο τέλος της ημέρας, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρεστημένους υπαλλήλους και κακή εξυπηρέτηση πελατών. Αντ 'αυτού, σκεφτείτε τον διαχωρισμό των καθηκόντων. Εργασίες όπως το ξεσκόνισμα, το σκούπισμα ή ο καθαρισμός του δαπέδου θα πρέπει να μείνουν μέχρι το τέλος της ημέρας (ή το επόμενο πρωί), όταν κανένας πελάτης δεν θα ενοχληθεί. Ωστόσο, μπορείτε να λάβετε υπόψη σας άλλους χρόνους για τον καθαρισμό της κουζίνας, τη γενική οσμή και ακόμη και τον ψεκασμό τραπεζιών με απολυμαντικό. Τα περισσότερα - ειδικά το τελευταίο - μπορούν να γίνουν καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας και να φανούν με θετικά στους πελάτες.
Δε δίνετε απαραίτητη προσοχή στο πως μυρίζει ο χώρος
Ένα κοινό ζήτημα μεταξύ των εστιατορίων είναι ότι συνηθίζουν τη μυρωδιά του εστιατορίου τους, οπότε δεν παρατηρούν αν υπάρχει ανεπιθύμητη οσμή που ενοχλεί τους καλεσμένους.
Πολλές μυρωδιές όπως μπαχαρικά μπορεί να είναι πολύ δυνατές για κάποιους, οπότε λάβετε υπόψη τους πελάτες σας και ακούστε τα σχόλιά τους. Σε γενικές γραμμές, ένα ωραίο άρωμα μπορεί να υποδηλώνει ποιότητα και καθαριότητα - ειδικά στους χώρους αναμονής ή στους κοινόχρηστους χώρους. Το ODOUR Free της ASEM, μπορεί να σας βοηθήσει να αφαιρέσετε τις ανεπιθύμητες οσμές και να διατηρήσετε ένα ευχάριστο άρωμα.
Σκεφτείτε τα προϊόντα καθαρισμού, όπως και τα συστατικά του φαγητού σας, μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Η χρήση οικονομικά αποτελεσματικών προϊοντων καθαρισμού από την αρχή θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια σειρά καλών συνηθειών για το προσωπικό σας.
Χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας προϊόντα όπως υγρό πλυσίματος πιάτων NEO RAIN για τον καθαρισμό των πιάτων, τα σκεύη και τα τηγάνια θα βοηθήσει το προσωπικό σας να ξοδέψει λιγότερο χρόνο για τον να καθαρίσμο ξεραμένων λιπών. Σε συνδυασμό με καλή εκπαίδευση, το προσωπικό σας μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικό και ως εκ τούτου να χρησιμοποιήσει το χρόνο του για άλλες σημαντικές εργασίες. Ορίστε μια καθαριστική ρουτίνα για να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι όλα καθαρίζονται τακτικά, χωρίς άγχος ή ανησυχία. Διαφορετικά εστιατόρια απαιτούν διαφορετικές ρουτίνες ανάλογα με πολλούς παράγοντες, όπως ο καιρός και η ροή πελατών, οπότε συνεργαστείτε με το προσωπικό σας για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική ρουτίνα. Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένοι ιδιοκτήτες εστιατορίων δείχνουν δημόσια τη ρουτίνα καθαρισμού των χώρων υγιεινής. Μπορείτε να το δείτε τοποθετημένο στο πίσω μέρος της πόρτας του μπάνιου και υπογεγραμμένο κάθε τρεις έως τέσσερις ώρες, καθώς ένα μέλος του προσωπικού μπαίνει μέσα για να ελέγξει αν είναι όλα καθαρά.